Escape4SDGs isi propune sa ofere lucratorilor de tineret cunostintele, abilitatile si instrumentele necesare pentru a crea propriile escape room educationale tematice, pentru a putea sensibiliza tinerii cu privire la Obiectivele de Dezvoltare Durabila. Un escape room educational le permite participantilor sa descopere lucruri pe cont propriu. Subiectul, naratiunea si desfasurarea jocului sustin valoarea educationala prin practica. Aceasta ii ajuta pe participanti sa inteleaga subiectul, sa conecteze elemente ale subiectului si sa obtina noi perspective.

Prin intermediul acestui proiect, intentionam sa cream un KIT de formare cu teoria necesara privind modul de creare a escape room-urilor educationale, precum si exemple escape room-uri pe tema ODD-urilor. In plus, va fi creat un joc digital, care va contine mai multe escape room-uri, fiecare vizand o dimensiune a ODD-urilor (societate, mediu, cultura si economie).

In cadrul proiectului nostru, vom instrui, de asemenea, practicienii din domeniul tineretului cu privire la modul de utilizare a unui escape room educational in activitatea lor zilnica cu tinerii si, de asemenea, la modul de creare a propriilor jocuri. In plus, vom efectua o testare pilot a escape room-urilor create cu tinerii implicati in asociatiile noastre.

Grupuri tinta:

Grup tinta direct: lucratori de tineret

Grup tinta indirect: tineri, in special cei cu un nivel scazut de constientizare a ODD-urilor.

Obiective:

Crearea a 2 instrumente educationale pentru a promova ODD-urile in randul tinerilor intr-un mod distractiv.

Instruirea a 25 de lucratori de tineret cu privire la modul de creare a unor escape room-uri

Promovarea cetateniei active a 250 de tineri si a implicarii societatii, prin cresterea gradului de constientizare cu privire la importanta ODD-urilor.

Dezvoltarea capacitatii si a cunostintelor a 5 organizatii europene de a crea escape room-uri (virtuale) educationale.

Escape 4 SDGs

Lasă un răspuns